torsdag, maj 29, 2008

Mitt första inlägg!





Jaha ja!!!! Välkommen Ramona ;) Vad skoj att ha dig här med alla oss andra... hehe, skojar bara till det litegranna!!!






Ska oxå blogga som alla andra... Blir spännande detta! Du syter min vet ju hur ofta jag skrev i min dagbok... Haha!






Är inne i mitt bröllop som går av den 2-a augusti, så jag ska skriva lite om det, mina barn, min hund och mina andra intressen, vilka är en massa saker! =) Bilderna till höger är typ hur min klänning ser ut till den stora dagen ;) NICE!!!



2 kommentarer:

Fionas Krypin sa...

Hej gumman, kul att du också börjat blogga. Vilken vacker klänning på bilderna.Ska bli riktigt kul att se dig i den.

ramsan sa...

Hej och detsamma! kul att blogga =) Man kan skriva lite mer om sig själv bara för att göra det!

skoj att du gillar klänningen ;) ska provsminka mig hela dagen och igår köpte vi ringen, har en bild på den på bloggen om du vill kika!

ska kika in hos dig nu och se hur du har det på din blogg!

kramar!